Giden evrak defteri nedir?

Giden evrak, kurum müdürünün imzasından sonra bu deftere işlenir ve giden yazının bir örneği ekleriyle birlikte desimal dosyada saklanır. Giden Evrak Defteri'ndeki sıra numaraları kesinlikle atlanmaz ve aynı numara tekrarlanmaz.

Giden evrakın kaydedildiği deftere ne denir?

gelen evrak kayıt defteri; giden evrak kayıt defteri Gelen evrak kayıt defterinde, evrakın nereden geldiği, konusunun ne olduğu, geliş tarihi ve numarası, ekinin olup olmadığı gibi çeşitli bilgiler bulunur. tarihi, türü, konusu, gelen kayıt defter numarası gibi, evrakın izini sürmeye yarayacak bilgiler bulunur.

Giden evrak defterinde ne bulunur?

Giden evrak için kullanılan zimmet defterinde evrakın teslim edildiği kurum/birim/şahıs bilgileri, teslim alanın adı-soyadı, teslim alındığı günün tarihi belirtilir ve imza karşılığında teslim edilir.

Evrak defteri ne demek?

EVRAK DEFTERİ çevrimiçi bir ön muhasebe programıdır. Faturalama işlemleri, Teklif, Sipariş, Evrak Yönetimi gibi işlemlerinizi hızlı bir şekilde yapabileceğiniz çevrimiçi bir uygulamadır.

Gelen giden evrak işlemleri nedir?

GELEN / GİDEN EVRAK İŞLEMLERİ Kuruma kağıt üzerinde gelen evrakların taranıp sisteme dahil edilmesi, sistem üzerinde oluşturulan evrakların gönderilmesi ve bu evraklarla ilgili takip işlemlerinin yapıldığı modüldür.

Gelen giden evrak kayıt defteri ve zimmet defteri ne için kullanılır?

Madde 42- Aynı mahal içinde bulunan diğer dairelere gidecek evrak, nüfus müdürlüğünde görevli dağıtıcı tarafından götürülüp teslim edilir. Evrakın teslimi sırasında evrak zimmet defteri kullanılır ve her dairede gelen evrakı teslim almaya yetkili kılınan kişiye evrak teslim edilip defter imzalatılır.

Gelen giden evrak takibi nedir?

Gelen Giden Evrak Yönetimi yazılımı kurumlara basılı veya dijital olarak ulaşan bütün evraklar ile içeride üretilen belgelerin Dijital Arşiv üzerinde saklanmasını, birim, kurum ve kişilere dağıtımının yapılmasını, böylece bütün bilgi ve belgelerin takibi sağlayan Easy çözümüdür.

Gelen evrak kaydı nedir?

Tüm kurum/kuruluşlar kendilerine gelen ve gönderilen resmi yazıları arşiv olarak saklamalarının yanı sıra belirtilen esaslara göre yapılan yazışmaları kayıt altına almaktadırlar. Bunun nedeni evrak dolaşımını kontrol edebilmek ve birbiriyle ilgili yazışmalarda önceki evrak bilgilerine ulaşabilmektir.

Giden belge kaydı nereye yapılır?

Sistem dışında oluşturulmuş belgeyi sisteme kayıt edebilmek için ilk olarak evrak işlemleri modülünde yer alan Giden Evrak Kayıt butonuna tıklanır. Üst yazı alanı belgenin üst yazısının ekleneceği alandır. Üst yazı eklemek için butonuna tıklanır ve açılan ekranda eklenecek olan üst yazı için ilgili belge seçilir.